همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ساخت مسکن برای اقشار متوسط به بالا در تهران در واقع طرحی برای شکست قیمت‌ها و تامین خانه‌های مورد نیاز متقاضیان واقعی محسوب می‌شود.

احمد اصغری مهرآبادی اظهار داشت : احداث 70 هزار واحد مسکونی ویژه اقشار یاد شده علاوه براینکه از نظر قیمت نسبت به واحدهای مسکونی همجوار کمتر است از نظر کیفیت برتر خواهد بود.

وی یادآور شد: وزارت مسکن و شهرسازی سابق به منظور جذب سرریز جمعیتی کلان شهر تهران شهرهای جدید پرند، پردیس، هشتگرد و اندیشه را طراحی کرده بود اما اکنون آن گروه از افراد که توانمندی مالی لازم را داشته باشند و تمایلی به اسکان در شهرهای جدید مذکور نداشته باشند می‌توانند با تطبیق شرایط خود در این خانه‌ها اسکان یابند.

مهرآبادی از شناسایی اراضی دولت در 10 منطقه استان تهران در قالب طرح مذکور خبر داد و گفت: اکنون در منطقه تهرانسر برای این پروژه علاوه بر تجهیز کارگاه پی کنی صورت گرفته و حکیمیه در شرق تهران از دیگر نقاط برنامه ریزی شده است.

معاون وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه طراحی واحدهای مذکور در قالب یک، دو و سه خوابه پیش بینی شده به ایرنا گفت : اکنون وضعیت قیمت این واحدها قطعیت نیافته و پس از اتمام پی ریزی و اجرای اسکلت از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد بخش عمده 70 هزار واحد مسکونی یاد شده تا نیمه تابستان سال آینده تکمیل و در اختیار بهره برداران واجد شرایط قرار گیرد.

مهرابادی تاکید کرد: وزارت راه وشهرسازی بر روند ساخت وساز خانه‌های ویژه اقشار متوسط به بالا نظارت عالی خواهد داشت تا این واحد‌ها با بهترین کیفیت احداث شود.

کد خبر 174086
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز