همشهری آنلاین: دانشگاه بوعلی سینا از بین دانش‌آموختگان و دانشجویان ترم آخر کارشناسی، بدون آزمون برای تحصیلی 92-91 دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، متقاضیان باید دارای یکی از شرایط رتبه‌های اول تا سوم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده، دانشجویان نمونه کشوری، رتبه‌های اول تا سوم جشنواره‌های بین‌المللی خوارزمی، جوان خوارزمی رازی و فارابی، نفر اول مسابقه‌ها و جشنواره‌های معتبر علمی بین‌المللی، رتبه اول کشوری جشنواره دانشجویان مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر، دانشجویان رتبه اول دوره کارشناسی که ظرف مدت حداکثر چهار نیم سال دانش‌آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل 17 باشند و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی با معدل کلی که جزئ 10 درصد برتر باشند.

متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 30 خرداد ماه فرم‌های تکمیل شده را از سایت دانشگاه به آدرس WWW.basu.ac.ir دریافت و به صورت حضوری یا ارسال پست سفارشی به آدرس دفتر هدایت استعدادهای درخشان اقدام کنند. پذیرش تنها در رشته‌هایی صورت می‌گیرد که دوره کارشناسی ارشد در آن دانشگاه بوعلی سینا موجود باشد.

از آنجا که پرونده متقاضیان در تیرماه سال جاری بر اساس هفت نیم سال مورد بررسی قرار خواهد گرفت، لازم است کلیه نمرات متقاضیان استفاده از این تسهیلات تا زمان تکمیل فرم درخواست در کارنامه دانشجو ثبت شده باشد.

دانشجویانی که بر اساس معدل نیم‌سال هفتم جزء دانشجویان 10 درصد برتر نیستند، اما در انتهای نیم سال هشتم میانگین کل آنها از میانگین کل آخرین فرد 10 درصد برتر پذیرش شده کمتر نباشد، پرونده این رشته مجددا بر اساس رتبه‌بندی جدید بررسی می‌شود.

کد خبر 174304

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز