چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 91 امروز،7 تیر ماه به پایان می‌رسد،گفت: برای کنکور امسال یک میلیون و 192 هزار و 293 کارت آزمون صادر شده است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تا کنون 675 هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: داوطلبانی که تا کنون نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نکرده‌اند، حداکثر تا امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، از کارت خود پرینت بگیرند.

وی با اشاره به انتشار فهرست رشته‌های دارای شرایط خاص، گفت: نحوه اعلام علاقه‌مندی داوطلبان در رشته‌های دارای شرایط خاص، رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کنکور 91 بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

وی افزود: داوطلبان باید در صورت واجد شرایط بودن از هفتم تا 18 تیر ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و متناسب با گروه آزمایشی انتخابی نسبت به انتخاب رشته‌ محل‌های مربوط اقدام کنند.

توکلی گفت: البته داوطلبانی که قبلا در تقاضانامه ثبت‌نام الکترونیکی بند 43 را علامتگذاری کرده بودند و علاقه‌مندی خود را برای شرکت در گزینش دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام کرده بودند به شرطی در گزینش شرکت داده می شودند که همانند سایر داوطلبان علاقمند از این مهلت برای اعلام علاقمندی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به امکان اعلام علاقه‌مندی گزینش در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی، تصریح کرد: داوطلبانی که قبلا در این مورد علاقه خود را اعلام نکرده بودند در صورت تمایل می‌توانند تا 15 تیر ماه برای این منظور به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

کد خبر 175360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز