همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ارائه تسهیلات ویژه برای کنکوری‌ها طی روزهای پنجشنبه تا شنبه خبرداد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری طی روزهای پنجشنبه ( 8 تیر) تا شنبه افزود: برابر تدابیر اتخاذ شده کنکوری‌ها می‌توانند در این مدت با ارائه کارت آزمون وارد محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد شوند و تردد آنها در این خصوص مشکلی ندارد.

 وی با اشاره به اینکه در اطراف محل‌های برگزاری کنکور نیز طی سه روز آینده تدابیر ترافیکی ویژه اتخاذ می‌شود افزود: بر این اساس با هماهنگی صورت گرفته با مناطق راهنمایی و رانندگی، ماموران پلیس راهور در اطراف محل‌های برگزاری آزمون مستقر شده و ضمن روانسازی ترافیک در راستای طرح برخورد با تخلفات 8 گانه، از توقف‌های دوبله نیز جلوگیری می‌کنند.

 رئیس پلیس راهور تهران در عین حال از خانواده کنکوری‌ها نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف‌های غیرمجاز و دوبله در اطراف محل‌های برگزاری آزمون به طور جدی خودداری کرده و با ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

 وی از بکارگیری تعداد قابل توجهی جرثقیل در اطراف محل برگزاری کنکور سراسری سال 91 خبر داد و گفت: بر این اساس این جرثقیل‌ها نسبت به جابجایی خودروهایی که به صورت غیرمجاز توقف کرده و توقف دوبله آنها موجب سد معبر شود اقدام می‌کنند.

کد خبر 175452
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز