همشهری‌آنلاین: معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد گقت: امسال 50 نمایشگاه استانی و شهرستانی در سطح کشور برگزار می‌شود.

فروشگاه اینترنتی

به گزارش ایسنا، محمدصادق افرسیابی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف دسترسی آسان مردم به نرم‌افزارهای رسانه‌یی و بازی‌های رایانه‌یی داشته و با استقبال مردم مواجه شده، برگزاری نمایشگاه‌های استانی و شهرستانی است.

وی با بیان اینکه در این راستا امسال 50 نمایشگاه استانی و شهرستانی در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر این فروشگاه الکترونیکی در همین هفته با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی می‌شود.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های وزارت ارشاد هدف از راه‌اندازی این فروشگاه را دسترسی آسان مرده به نرم افزارهای رسانه‌یی عنوان کرد.

افراسیابی تصریح کرد: طرح دیگری که در حوزه اختصاصی نرم‌افزارهای رسانه‌یی داریم، فروشگاهی به صورت الکترونیک ایجاد خواهد شد که نیاز های مردم کشور را تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این فروشگاه کلیه نرم‌افزارهایی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته در این فروشگاه عرضه می‌شوند و مردم می‌توانند از طریق الکترونیک نرم‌افزارها را خریداری کنند.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های وزارت ارشاد اسلامی اذعان کرد: با اجرای این طرح امیدواریم مافیایی که در توزیع شکل گرفته و مانع ایجاد عدالت فرهنگی در کشور می‌شود شکسته شود. نمایشگاهای استانی تا حد زیادی توانسته موثر باشد و مافیای توزیع نرم‌افزار با شکست مواجه شده است.

کد خبر 175560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز