همشهری آنلاین: مهلت ثبت علاقه‌مندی برای داوطلبان مایل به انتخاب رشته های دارای شرایط خاص، دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی در کنکور 91 تا ساعت 24 روز پنجشتبه 22 تیر تمدید شد.

به گزارش مهر، با توجه به اینکه بیش از 73 هزار نفر با مراجعه به سایت سازمان سنجش علاقه‌مندی خود به رشته‌های دارای شرایط خاص را ثبت کرده اند، سایر داوطلبان در صورت واجد شرایط بودن تا 22 تیر فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبانی که قصد دارند رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان آزاد و شاغلین وزارت آموزش و پرورش در مراکز آموزشی (تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را انتخاب کنند باید پیش از درج کد مربوطه مبلغ 2 هزار و 300 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند و پس از آن نسبت به درج اعلام علاقمندی اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که پیش از این در تقاضانامه ثبت‌نام الکترونیکی بند 43 را علامتگذاری کرده بودند و علاقه‌مندی خود را برای شرکت در گزینش دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام کرده بودند به شرطی در گزینش شرکت داده می شوند که همانند سایر داوطلبان علاقمند در مهلت مقرر برای اعلام علاقمندی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

کنکور سراسری 91 در روزهای 8 تا 10 تیرماه با رقابت یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر برگزار شد و نتایج نهایی آزمون سراسری سال 91 در روزهای 15 تا 17 شهریورماه اعلام می‌شود.

کد خبر 176734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز