همشهری آنلاین: گران‌قیمت‌ترین آپارتمان یک‌خوابه جهان با قیمت 14.72 میلیون پوند در توکیو به فروش می‌رسد.

آپارتمان

این آپارتمان در منطقه مینامی- آزابو در غرب توکیو واقع شده و هر متر مربع آن سه هزار و 320 پوند قیمت‌گذاری شده است،‌به قیمت روز ارز کشور این آپارتمان تک‌خوابه متری 9 میلیون و 960 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

مالک این خانه 18 ماه کامل را صرف طراحی دکور و مبلمان آن کرده‌است. چوب‌ها و سنگ‌های به کار رفته در دیوارها و کف خانه تماما از ایتالیا وارد شده است و اتاق شام مخصوصی به سبک رستوران‌های ریوتئی ژاپنی‌ها در آن ساخته شده‌است.

آپارتمان

از دیگر تجهیزات مجلل این آپارتمان اتاق ناهارخوری پاریسی و اتاق‌خوابی مجهز به کمد‌لباسی بزرگ است،‌این کمد که به اندازه‌ای بزرگ است که می‌توان درون آن قدم زد. جاکفشی که در ورودی این خانه تعبیه شده گنجایش 200 جفت کفش را دارد. با این‌همه اصلی‌ترین ویژگی این خانه حیاط و باغ چهار‌فصل آن است.

آپارتمان

قیمت خانه و زمین در بخش‌های مختلف ژاپن با یکدیگر بسیار قابل مقایسه‌اند،‌برای مثال در شهری در جزیره هوکایدو در شمال ژاپن،‌می‌توان با کمی پول خرد زمین مسکونی خریداری کرد.

در شهر یونی یک متر مربع زمین را می‌توان با قیمت 98 پنس خریداری‌کرد درحالی که همین مقدار زمین در توکیو دو هزار و 527 پوند قیمت دارد.

آپارتمان

شهری که این خانه گران‌قیمت در آن واقع شده به خاطر داشتن باغ‌های بزرگ و بهار‌های بسیار گرم شهرت دارد و جمعیت آن در حدود پنج‌هزار و 900 نفر است.

کد خبر 177485
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز