دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان اعمال افزایش 15 درصدی حقوق فرهنگیان اظهار داشت: پس از ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، افزایش حقوق فرهنگیان را اعمال خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش از اعمال افزایش 15 درصدی حقوق فرهنگیان بعد از ابلاغ معاونت نیروی انسانی آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص زمان اعمال افزایش 15 درصدی حقوق فرهنگیان اظهار داشت: پس از ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، افزایش حقوق فرهنگیان را اعمال خواهیم کرد.

وی در خصوص تراکم دانش آموزی پس از اجرای ساختار "3ـ3ـ6" گفت: با توجه به نبود پایه اول راهنمایی در سال جاری، در مقطع راهنمایی و دبیرستان، تراکم دانش آموزی پایین است.

حاجی بابایی ادامه داد: در مدارس خاص حداکثر تراکم دانش آموزی 30 و در مدارس عادی تراکم دانش آموزی 35 خواهد بود و در کل متوسط تراکم دانش آموزی در سطح کشور، 21 تا 22 دانش آموز است.

وی در خصوص کتابهای درسی دوم و ششم ابتدایی اضافه کرد: تمام کتب درسی دوم و ششم ابتدایی تولید شده است و 22 میلیون جلد کتب درسی دوم و ششم ابتدایی زیر چاپ است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام دانش آموزان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف شده و نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز ساماندهی می‌شود.

کد خبر 177673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز