همشهری آنلاین: محسن شادی و سولماز عباسی نمایندگان روئینگ کشورمان 10 مرداد ماه در دور یک چهارم نهایی المپیک به مصاف رقیبان خود می‌روند.

shadi-abbasi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت‌های یک چهارم نهایی روئینگ المپیک لندن سه‌شنبه 10 مرداد ماه برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها نمایندگان کشورمان در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان و زنان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

بر این اساس محسن شادی در گروه 4 یک چهارم نهایی با قایقرانان کشورهای دانمارک، نروژ، چک، کوبا و مونته‌نگرو روبرو خواهد شد.

شادی در این مسابقه کار سختی را پیش رو دارد. او برای راه‌یابی به مراحل بالاتر باید جزو 3 نفر اول این مسابقه قرار گیرد. این در حالی است که در این گروه اولاف توفته، روئینگ سوار نروژی، دارنده مدال طلای المپیک پکن، آندری سینک، دارنده مدال نقره المپیک پکن، مدال نقره قهرمانی جهان 2011 و مدال طلای کاپ 1 و 2 جهانی، و آنگل فورنیر، دارنده مدال برنز کاپ‌های 1 و 3 جهانی حضور دارند.

سولماز عباسی نیز در گروه 1 مسابقات یک چهارم نهایی با رقبایی از پاراگوئه، نیوزلند، استرالیا، آلمان و مکزیک روبرو می‌شود.

عباسی نیز برای صعود به مرحله بعد باید در بین 3 قایقران برتر این مسابقه قرار گیرد. در این گروه عباسی با اما توییگ، قایقران نیوزلندی، مقام نهم المپیک پکن، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2011 و مدال نقره کاپ 3 جهانی 2012 و کیم کرو از استرالیا، دارنده مدال نقره کاپ 2 جهانی 2012 رقابت خواهد کرد.

 

کد خبر 179387
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز