همشهری آنلاین: سولماز عباسی و محسن شادی، روئینگ سواران کشورمان در دور یک چهارم نهایی روئینگ المپیک روز 10 مرداد ماه به مصاف حریفان خود رفتند.

S.Abbasi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، محسن شادی با حریفان خود در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های المپیک لندن روبه رو شد.

شادی در این مسابقه با حریفانی از دانمارک، موناکو، نروژ، کوبا و چک رقابت کرد و در نهایت با زمان 7:32.72 دقیقه در رده ششم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی فینال C و D شد.

شادی در این مسابقه انرژی خود را برای رقابت نیمه نهایی ذخیره کرد چراکه با وجود رقبای قدرتمندی که با آنها مسابقه می‌داد احتمال صعود به فینال بسیار ضعیف بود و ترجیح داد تا با ذخیره انرژی، خود را برای مسابقه روز چهارشنبه آماده نگه دارد.

در این رقابت قایقرانان کشورهای چک، کوبا و نروژ در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

سولماز عباسی نیز در مسابقه یک چهارم نهایی با حریفانی از پاراگوئه، نیوزیلند، استرالیا، آلمان و مکزیک روبه رو شد و در نهایت با زمان 8:27.28 دقیقه در رده ششم قرار گرفت و به نیمه نهایی فینال C و D راه پیدا کرد. عباسی نیز در این رقابت شرایطی مشابه محسن شادی داشت.

در ادامه این رقابت‌ها محسن شادی روز چهارشنبه 11 مردادماه در مسابقه نیمه نهایی فینال C و D به مصاف رقبایی از موناکو، هند، کرواسی، کره جنوبی و شیلی خواهد رفت.

سولماز عباسی نیز در نیمه نهایی فینال C و D پنجشنبه 12 مرداد ماه با حریفانی از آرژانتین، مکزیک، ایرلند، برزیل و تایلند مسابقه می‌دهد.

 

کد خبر 179560
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز