همشهری آنلاین: بشار اسد با اشاره به درگیری‌های اخیر در کشورش گفت: سوریه هم‌اکنون با جنگی روبه‌رو است که سرنوشت ملت سوریه را در آینده مشخص خواهد کرد.

بشار اسد

به گزارش ایسنا بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامی به مناسبت روز ارتش با سرنوشت‌ساز خواندن درگیری‌های جاری در کشورش گفت: ارتش سوریه عزم و اراده خود را در رویارویی با تروریسم به اثبات رسانده است.

 وی در این سخنان که در مجله "جیش الشعب" سوریه منتشر شد، خطاب به ارتش این کشور گفت: ارتش سوریه از دیرباز تاکنون در جنگ‌های شرافتمندانه و قهرمانانه‌ای در دفاع از کشور شرکت کرده و نقش بارزی در نشان دادن وجهه فرهنگی و تمدن بالای سوریه داشته است.

 اسد ادامه داد: جنگ ما با دشمن هم اکنون جنگی با اهداف واضح است که با شیو‌ه‌های مختلف باید به آن دست یافت و این جنگ سرنوشت ملت و امت ما را در آینده و حال مشخص خواهد کرد.

 رئیس جمهوری سوریه در این سخنان که به مناسبت شصت و هفتمین سالروز تشکیل ارتش سوریه آن را ایراد کرد، آورده است: دشمن ما هم اکنون در میان خود ماست و از جاسوسان داخلی به عنوان پلی برای رسیدن به اهداف خود و ناامن ساختن کشور استفاده می‌کند و در این خصوص قصد دارد اقتصاد و توانایی‌های سوریه را به ضعف بکشاند.

 وی خطاب به نظامیان این کشور گفت: ای فرزندان میهن شما بار دیگر بهترین رشادت‌ها و حمایت‌ها را در حفظ کشور خلق کردید و در مقابل گروه‌های تروریست و جنایتکار با استواری ایستاده‌اید.

 بشار اسد در ادامه پیام خود آورده است: ای فرزندان دلیر ارتش شما از کرامت و شرف ملت دفاع می‌کنید و امنیت را به کشور و آرامش را به شهروندان سوری باز می‌گردانید و برای این کار بیش از هر زمان دیگری آمادگی دارید.

 رئیس جمهوری سوریه در پایان پیام خود گفت: من و ملت سوریه به شما بسیار اطمینان داریم که با تمام توان و بهترین وجه از سوریه حمایت می‌کنید و در این راه پایدار و استوار هستید.

کد خبر 179595
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز