پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان فعال شدن انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان کنکور سراسری 91 گفت: نرم افزار انتخاب رشته مجازی از فردا شب 13 مردادماه جاری فعال می‌شود و داوطلبان با اطلاعات کارنامه‌ای خود می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان پس از فعال شدن نرم افزار انتخاب رشته و خریداری آن از طریق سایت سازمان سنجش با مبلغ 10هزار تومان می‌توانند با همان اطلاعات کارنامه‌ای خود وارد نرم افزار شده و از امکانات آن استفاده کنند.

وی افزود: فرد می تواند پس از دسترسی به نرم افزار، نمرات خود را اعلام کند و پس از آن مشاهده کند که در گروه آزمایشی، سهمیه، جنسیت و سایر شرایط مشابه در چه کد رشته‌هایی امکان قبولی دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: نرم افزار می تواند تا 300 کد رشته را به فرد معرفی کند و به ترتیب کد رشته‌هایی با شانس قبولی بیشتر اعلام می شوند.

وی تاکید کرد: طرز استفاده از این نرم افزار در سایت سازمان سنجش، ویژه نامه انتخاب رشته سنجش و اطلاعیه مربوط به نرم افزار به طور کامل تشریح شده است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: با توجه به حذف و یا اضافه شدن برخی کد رشته ها در این دوره داوطلب باید به این نکته در انتخاب رشته مجازی توجه کند.

وی اضافه کرد: انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال 91 از 17 تا 23 مرداد انجام می گیرد.

کد خبر 179647

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز