همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: قیمت املاک تملک شده برای احداث بزرگراه امام علی (ع)، بر اساس اعلام قیمت کار‌شناس رسمی دادگستری مستقر در سازمان ثبت املاک است تا حقوقی از شهروندی تضییع نشود.

به گزارش همشهری آنلاین دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب افزود: در بزرگراه امام علی (ع) بعضی املاک با متراژ بسیار کوچک قرار داشت که این املاک اگر قرار بود با قیمت واقعی خریداری می‌شد مالکان آن‌ها قادر به خرید ملک دیگری نبودند و به دلیل آنکه حقوقی از این افراد ضایع نشود، گاهی ناچار بودیم برخی از این املاک را با قیمت بیشتر از قیمت واقعی آن‌ها خریداری کنیم.

وی افزود: هزینه املاک خریداری شده در سه بخش پرداخت می‌شود که یک سوم قیمت ملک خریداری شده در زمان مبایعه نامه، یک سوم در زمان تحویل ملک و یک سوم دیگر ان در زمانی که سند ملک به نام شهرداری زده می‌شود پرداخت خواهد شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های در نظر گرفته شده در این پروژه بوده است، تصریح کرد: در همین راستا قیمت‌ها بر اساس قیمت اعلام شده از سوی کار‌شناس مستقر در سازمان املاک است و در صورتی که اعتراضی نیز وجود داشته باشد رسیدگی خواهد شد.

 

کد خبر 179810
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز