شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 1391 در گروه های علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی فعال شد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با خرید کارت اینترنتی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان گروه های آزمایشی زبان و هنر می توانند برای دریافت راهنمای انتخاب رشته و امکان انتخاب رشته مجازی آزمون سال 91 از ساعت 14 روز شنبه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

همچنین داوطلبان می توانند برای خرید کارت موردنظر خود پس از ورود به سایت سازمان سنجش، گزینه خرید اینترنتی را انتخاب کرده و تعداد کارت مورد نظر خود را وارد کنند.

حداکثر تعداد کارت قابل خرید در هر مرحله، 5 عدد کارت است و در هر مرحله از خرید، داوطلب فقط می تواند یک نوع کارت انتخاب و خریداری کنند. کارت انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال 91 به مبلغ 100 هزار ریال است.

نرم افزار راهنمای انتخاب رشته مجازی بر اساس اطلاعات آزمون سراسری سال 1390 طراحی و پیاده سازی شده است.

این نرم افزار می تواند وضعیت داوطلب آزمون سال 1391 را با داوطلب مشابه در سال 1390 مقایسه و شانس قبولی را به وی ارائه دهد.

همچنین امکان جستجوهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده که به داوطلبان کمک می کند تصویری از وضعیت پذیرش در رشته های مختلف به دست آورند.

انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال 91 از 17 تا 23 مرداد انجام می گیرد.

کد خبر 179814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز