شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران برخی از شرایط و مشخصات این پروژه را اعلام کرد.

به گزارش همشهری، پیش از این اعلام شده بود که قیمت و نحوه ثبت نام در این پروژه بعد از عید فطر اعلام خواهد شد. اما پس از انتشار برخی اخبار ضد‌ونقیض در این باره علی نیکزاد تأکید کرد که تا زمانی که جزئیات کار قطعی و نهایی نشده، اظهارنظری صورت نگیرد. با این وجود، مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت:

برای مرحله نخست مسکن ویژه تهران، منطقه تهرانسر با تعداد 4500 واحد مسکونی درنظر گرفته شده که در حال حاضر به مرحله فونداسیون رسیده و از هفته آینده مراحل نصب اسکلت‌ها آغاز می‌شود. تقی رضایی به فارس گفت: این 4500 واحد مسکونی در منطقه تهرانسر پنج طبقه و با پارکینگ مسقف قطعا با اصول معماری و شهرسازی ساخته خواهد شد.

وی افزود: قیمت ساخت مسکن ویژه نقدا از متقاضی دریافت خواهد شد و طی قراردادی که با پیمانکاران بسته شده است، این واحدهای مسکونی تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید. رضایی گفت: ممکن است درصدی از قیمت ساخت دریافت و درصدی دیگر در 13 سال تقسیط شود. مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران افزود:

نحوه پرداخت واحدهای مسکونی در مسکن ویژه اینگونه خواهد بود که متقاضیان اگر واجد شرایط شناخته شدند در طول یک هفته باید30 میلیون تومان پرداخت کنند تا در ادامه و بعد از تحویل واحد مسکونی اقساط ماهانه یک میلیون تومانی آغاز شود. مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: متراژ این 4500 واحد مسکونی تهرانسر با مشاعات بدون پارکینگ 140 متر است اما بدون مشاعات و بنای مفید واحدها 115 تا 120 متر است.

کد خبر 179887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز