همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با بانک صادرات از اعطای تسهیلات به دانشجویان دکترا به مبلغ ۱۰ میلیون تومان خبر داد و گفت:‌ این مبلغ معادل ۵۰ درصد شهریه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد در ۲ سال تحصیلی است.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو افزود: این وام 10 میلیون تومانی قرض‌الحسنه است و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. همچنین متقاضیان باید از زمان دریافت وام تا 4 سال مبلغ وام دریافتی را بازگردانند.

وی همچنین از اعطای وام 20 میلیون تومانی به 2 هزار نفر از اعضای هیات علمی که در سال 91 و 92 جذب دانشگاه آزاد می‌شوند خبر داد و گفت: این وام به صورت کارت‌های اعتباری خواهد بود و اگر تا 45 روز هر میزان از مبلغی را که هزینه کنند برگردانند، سودی به آن تعلق نمی‌گیرد ولی بعد از 45 روز طبق روال دیگر بانک‌ها سود تعلق می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ ذکر شده برای اعضای هیات علمی خانم 25 میلیون تومان است و شرایط بازپرداخت آن نیز همانند موارد ذکر شده می‌باشد.

 دانشجو همچنین از اعطای وام با مبلغ 10 میلیون تومان به 2 هزار نفر از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بازپرداخت این وام نیز همانند سایر موارد بالاست.

 

کد خبر 179993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز