همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه کاشان از راه اندازی پردیس دانشگاهی در محل پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر این دانشگاه خبر داد و گفت: در این پردیس در 9رشته کارشناسی ارشد، بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر عباس کتابی گفت: این دانشگاه در چارچوب برنامه پنجم توسعه کشور و همچنین چشم انداز 1404 دانشگاه در زمینه گسترش و دسترسی به فرصت های آموزشی و پژوهشی و مشارکت در استقرار جامعه دانش بنیان و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی، بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه های منطقه اصفهان و مجوز شورای گسترش، اقدام به راه اندازی این پردیس دانشگاهی کرد.

وی افزود: این پردیس از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به تحصیل از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری دانشجو می پذیرد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد مجزا از کنکور و بدون آزمون سراسری برگزار می شود و در صورت نیار آزمون اختصاصی ورودی برگزار خواهد شد.

کتابی یادآورشد: این پردیس دانشگاهی برای سال تحصیلی 91-92 در مهرماه امسال در 9 رشته دوره کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند.

وی، نانو شیمی، نانو فیزیک، معماری، شیمی و فناوری اسانس، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی برق- قدرت، مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی، مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی و مهندسی شیمی را از رشته های این پردیس دانشگاه نام برد و افزود: این پردیس دانشگاهی در محل پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 179996

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز