همشهری آنلاین: میزگرد بررسی ابعاد مختلف «الحاقیه جدید دولت به آیین‌نامه قانون مطبوعات»، روز شنبه 21 مرداد‌ماه توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سرای روزنامه‌نگاران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الحاق مقررات مربوط به خبرگزاری‌ها به فصل پنجم آیین‌نامه‌ی اجرایی قانون مطبوعات، واکنش‌های مختلفی را از سوی دست‌اندرکاران رسانه، نمایندگان مجلس و کارشناسان ارتباطات در پی داشته است. بر همین اساس، در این نشست درباره ابعاد مختلف این الحاقیه، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های آن با حضور پدرام پاک‌‌آیین - مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی -، سهیلا خلجی - کارشناس و فعال در حوزه‌ی خبرگزاری و علی جعفری، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس و علی حاجی‌محمدی‌ - سرپرست گروه مطالعات ارتباطی و رسانه‌های جدید پژوهشگاه بحث می‌شود.

محورهای مورد بحث شامل بررسی الحاقیه جدید دولت به آیین‌نامه قانون مطبوعات، چالش‌ها، محدودیت‌ها و ظرفیت‌های این الحاقیه، چالش‌های حقوقی و ارتباطی قانون مطبوعات.

حضور در این برنامه برای عموم، دانشجویان و پژوهشگران آزاد است و نشانی محل برگزاری هم تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس‌آباد، خیابان اکبری، نبش کوچه 21.1، پلاک 24 طبقه همکف، سرای روزنامه‌نگاران است.

 

کد خبر 180509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز