همشهری‌آنلاین: صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در فینال المپیک 2012 به مصاف جردن باروفس آمریکایی رفت و با دو اختلاف امتیاز نقره گرفت

 

صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و سوم به ترتیب ترزی‌یف بلغار و سوسلان تیگی‌یف ازبکستانی را شکست داد تا باعبور از سد گابور هاتوش مجاردر نیمه نهایی فینالیست شود.

جردن باروفس با شکست کشتی‌گیر روس حریف صادق گودرزی در فینال وزن 74 کیلوگرم المپیک شده بود. گودرزی که در فینال جهانی استانبول به باروفس باخته بود، این بار در دو تایم (0-1، 0-1) شکست خورد.

در دقیقه‌ی نخست تایم اول گودرزی احتیاط کرد و زیرگیری انجام نداد اما باروفس در آخرین ثانیه‌ها زیرگیری کرد و یک امتیاز گرفت و این وقت را به سود خود پایان داد.

در تایم دوم گودرزی باز هم احتیاط کرد و چندان برای زیرگیری به آب و آتش نمی‌زد. البته باروفس هم گاردش را کاملا بسته بود. درحالی که گودرزی با توجه به از دست دادن تایم اول نباید اجازه می‌داد کار به کلینچ کشیده شود، این بار خودش خاک شد و بازی را باخت.

مدال نقره گودرزی، دهمین مدال کاروان ایران در بازیهای المپیک 2012 بود. ایران تاکنون 4 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز به دست آورده است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز