همشهری آنلاین: مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به کد رشته های جدید کنکور 91 گفت: به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده دفترچه انتخاب رشته، اصلاحات مربوطه و کدرشته های جدید را از روی سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 91 از 9 مرداد بر روی سایت قرار داده شده است و به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می شود در فرصت باقیمانده تا پایان مهلت انتخاب رشته الکترونیکی و با توجه به محدودیت زمان سریعاً به سایت سازمان مراجعه و نسبت به دریافت آن از سایت اقدام کرده و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از طریق باجه های های پستی مرکزی شهرها نیز در صورتی که از سایت دریافت نکنند در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده و اطلاعیه های مذکور، مطالعه دقیق رشته های تحصیلی جدید علاوه بر رشته های موجود در دفترچه و اصلاحات دفترچه که بر روی سایت قرار دارد، اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند 100 کد رشته - محل را از گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کرده و در فرم پیش نویس درج کنند و پس از اطمینان از صحت و علاقه به آن کدرشته ها تا ساعت 24 روز دوشنبه 23 مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی اقدام کنند.

کنکور سراسری 91 در روزهای 8 تا 10 تیرماه با رقابت یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر برگزار شد و پس از انتخاب رشته داوطلبان در روزهای 17 تا 23 مرداد نتایج نهایی آزمون سراسری سال 91 در روزهای 15 تا 17 شهریورماه اعلام می شود.

کد خبر 180685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز