گروه اقتصادی: ماه‌رمضان به دهه سوم خود وارد شده اما هنوز اکثریت کارمندان دولت سبد کالای وعده داده شده را دریافت نکرده‌اند این در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت شرط توزیع این سبد را تأمین اعتبار اعلام می‌کند.

مغازه

مهدی غضنفری به خبرنگارما گفت: عرضه این سبد در گرو تأمین اعتبار توسط دستگاه‌های ذی‌ربط است. وی افزود: تا جایی که به وزارت صنعت، معدن و تجارت مرتبط است کالاهای مشمول این سبد تأمین، آماده تحویل به دستگاه‌های ذی‌ربط بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما اعتبار لازم برای توزیع این سبد هنوز تأمین نشده است.

غضنفری در مورد این احتمال که توزیع سبد کالای رایگان رمضان به کارمندان طی این‌ماه عرضه نشود، تصریح کرد: کارهای اجرایی توزیع این سبد انجام شده و درصورت تأمین اعتبار، سبد کالای‌ماه مبارک رمضان کارمندان طی هفته جاری(پیش از پایان‌ماه مبارک رمضان) توزیع خواهد شد.

پیش از این مدیرکل دفتر تأمین و توزیع کالای معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با همشهری از توزیع سبد کالای کارمندان در تهران و مراکز استان‌ها از روز گذشته(شنبه هفته جاری) خبر داده بود اما هنوز سبد کالایی کارکنان دولت به کارمندان تخصیص نیافته و بسیاری از کارمندان دستگاه‌های اجرایی مانند وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش و. . . نسبت به عدم‌توزیع این سبد گلایه‌‌‌مند هستند.

کد خبر 180753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز