همشهری‌آنلاین: صدها مسافر خشمگین با توقف پروازهای شرکت هواپیمائی ویندجت در فرودگاه کاتانیا درسیسیل ایتالیا در این فرودگاه در اوج سفرهای تابستانی سرگردان شده‌اند.

wind jet

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر؛ توقف پروازهای شرکت هواپیمائی ویند جت درسیسیل درپی اختلاف برسر قیمت بلیط رخ داد، این شرکت مدعی است که بهای کنونی بلیط برای این شرکت مقرون به صرفه نیست، لذا بهای آن را افزایش داده است و همین امر موجب اختلاف بین مقامات این شرکت هوائی و مسافران شده است.

یکی از مسافران در فرورگاه کاتانیا گفت برای پرواز از کاتانیا به ورونا چهارصد و بیست و چهار یورو برای دو بلیط بزرگ سال و دو بلیط کودک پرداخت کرده ام اما شرکت ویند جت می گوید باید سیصد و سی و نه یورو دیگر پرداخت نمایم.

یکی دیگر از مسافران خشمگین که خود را رابرتو معرفی کرده است می گوید تا زمانی که شهردار و وزیر حمل و نقل شخصا در اینجا حاضر نشوند و کاری نکنند، اوضاع به همین شکل پیش می رود. من بیست و چهار ساعت است که اینجا هستم و با هواپیما به فلورانس می رفتم تا به سر کار بروم. تعطیلات من رو به پایان است و این یک مشکل برای من به شمار می‌آید.

توقف پروازهای شرکت هواپیمائی ویند جت در سیسیل درپی اختلاف برسر قیمت بلیط رخ داد، این شرکت مدعی است بهای کنونی بلیط برای این شرکت مقرون به صرفه نیست، لذا بهای آن را افزایش داده است و همین امر موجب اختلاف بین مقامات این شرکت هوائی و مسافران شده است و شرکت هواپیمائی ویند جت مجبور شده است تا روشن شدن وضعیت پروازهای خود را متوقف کند.

رافائل استانچیانلی شهردار کاتانیا نیز که برای رسیدگی به اوضاع در فرودگاه حاضر شده بود در گفتگوی تلفنی با ویتا ریگیو مدیر پرواز های انکا گفت حال من بسیار بد است چون من اکنون در فرودگاه کاتانیا هستم و اینجا جنگ جریان دارد؛ اینجا واقعا جنگ است. مسافران بسیار خشمگین هستند. کارکنان نیز همینطور و اکنون می خواهم با پاسرآ (وزیر توسعه) صحبت کنم تا موضع وی را نیز بدانم.

جیانلوئیجی گراسی یکی از خلبانان و فرمانده گروه پروازی فرودگاه نیز گفت اوضاع از دیروز به همین شکل است و هواپیماها نیز زمین گیر شده‌اند. ما یک هواپمای کاتانیا داریم و چهار تا پنج هواپیمای دیگر نیز از مالتا و دیگر پروازها نیز باید در دوبلین باشند. البته ما زمانی که امکان آن برای مسافرت میسر باشد، آماده از سر گیری کار خود هستیم.

کد خبر 181183
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز