همشهری‌آنلاین: گروه موسیقی "رستاک" تازه‌ترین آلبوم خود را با انتشار آثاری از موسیقی کرمانج(کردهای شمال خراسان)، مازندران، بوشهری و موسیقی قشقایی به زودی روانه بازار می‌کنند.

rastak

rastak

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی رستاک به سرپرستی سیامک سپهری پس از انتشار دو آلبوم "رنگواره‌های کهن" (به صورت صوتی) و "همه اقوام من" به صورت صوتی و تصویری، سومین آلبوم موسیقی خود را با اجرای آثاری از موسیقی نواحی مناطقی چون، مازندران، بوشهر، کرمانج (کردهای شمال خراسان)، استان فارس که شامل موسیقی شیرازی و قشقایی می‌شود را به زودی منتشر می‌کند.

این مجموعه آثار گروه موسیقی رستاک شامل 6 قطعه موسیقایی از مناطق ذکر شده به اضافه یک قطعه با رنگ و بوی نوروز با عنوان "سرنای نوروزی" است. قطعه "سرنای نوروزی" یک اثر موسیقایی ده دقیقه‌ای درباره بهار است که در این اجرا از استادان موسیقی نوروزی در مناطق مختلف دعوت شده است.

گروه موسیقی رستاک در نظر دارد پس از انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود که یک ماه دیگر روانه بازار می‌شود کنسرتی را به همین مناسبت در تهران برگزار کند. این گروه همچنین مجموعه کنسرت‌هایی را پس از ماه رمضان در شهرستان روی صحنه خواهند برد.

آخرین کنسرت گروه موسیقی "رستاک" تیرماه در آمل برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 181519
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز