دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین - سید ابوالحسن مختاباد: بخشی از کار روزنامه‌نگاری ارائه زندگینامه‌های بزرگان هر حوزه و موضوعی است. این کار به خواننده کمک می‌کند تا درک و دریافت بهتر و عمیق‌تری از خبر یا رخداد مرتبط با آن فرد یا موضوع به دست آ‌ورد.

اهالی موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در تدوین این زندگینامه‌ها که به دلیل افزایش روز به روز آن به دو بخش، درگذشتگان موسیقی و اهالی موسیقی در قید حیات تقسیم شده‌اند، سعی شده با بهره‌گیری از منابع مختلف چاپی و اینترنتی و حتی صحبت با خانواده و یا خود فرد اطلاعات دقیق‌تری از زندگی و زمانه و‌آثار آنها را به دست دهیم.

کمترین کاربرد این اطلاعات یا چانک‌ها و مدخل‌ها در شناسایی حداقل یک هنرمند به خواننده و یا کاربر آنلاین و به تبع آن همشهری‌آنلاین است.

این گونه خواننده یا مخاطب این نوشته‌های با یک متن بی ریشه و رگ روبرو نیست، بلکه اگر اندکی حوصله و شکیبایی به خرج دهد و به داخل متن‌ها برود و روی کلماتی که هایپر شده‌اند کلیک کند، قطعا با اطلاعات دقیق‌تری درباره‌ آن هنرمند موسیقی روبرو خواهد شد.

همین جا اعلام می‌کنیم که به دلیل ماهیت کار روزنامه‌نگاری آنلاین اگر هر فردی که اطلاعات دقیق‌تری از زندگی هنرمندان دارد و یا خود هنرمندان موسیقی  که گاه گداری دستی به اینترنت دارند و سفری به شهر مجازی همشهری‌آنلاین می‌کنند، می‌توانند در تماس با این رسانه ما را در دقیق‌تر کردن اطلاعات مربوط به خود یا دیگر هنرمندان یاری رسانند.

کد خبر 181626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز