همشهری آنلاین: معاون دانشگاه تهران از اختصاص بخشی از حقوق اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تهران به زلزله‌زدگان آذربایجان خبر داد و گفت: هر کدام از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تهران هر چند روز از حقوق شهریور ماه خود را که علاقمند باشند به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنند.

سید محمد مقیمی در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر گفت: هیئت رئیسه دانشگاه تهران مصوب کرده که بخشی از حقوق اعضای هیئت رئیسه برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص پیدا کند. علاوه بر این فراخوانی در سطح دانشگاه صادر شده تا هر کدام از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه که علاقمند هستند بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اختصاص دهند، آمادگی خود را اعلام کنند تا از حقوق آنها به نفع زلزله‌زدگان کسر شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران افزود: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تا نیمه شهریور ماه مهلت دارند تا از طریق تکمیل فرم‌هایی که از معاونت اداری و مالی دانشکده‌ها قابل دریافت است، آمادگی‌شان برای اختصاص بخشی از حقوق‌شان به زلزله‌زدگان را اعلام و میزان آن را نیز تعیین کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: کمک‌های اعضای هیئت علمی، کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه تهران به زلزله‌زدگان آذربایجان از حقوق شهریور ماه آنها کسر و به حساب هلال احمر واریز می‌شود.

کد خبر 182528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز