همشهری آنلاین: فرح اصولی نقاش و مینیاتوریست نوگرا که این روزها بعد از یک سال زندگی در امریکا به ایران بازگشته، به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر منصوب شد.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، سیف الله پویا راد، مدیر دوسالانه نقاشی دامون فر با انتشار حکمی، فرح اصولی را به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوره این رویداد منصوب کرد.

این دومین دوره پیاپی است که اصولی به این سمت دست می‌یابد، این درحالی است که وی در دو دوره نخست دوسالانه دامون فر به عنوان داور حضور داشت.

در این حکم آمده است: «نظر به تخصص، تجارب ارزنده و درایت تان، سرکار عالی را به عنوان دبیر شورای داوران چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر منصوب می‌نمایم.

اطمینان خاطر دارم به سان همیشه، متعهدانه، دلسوزانه و با وسواس برای اعتلای هنر ایران و فراهم آوردن بسترهای رشد نقاشان جوان، قدم های بلند برخواهید داشت؛ موج فزاینده استعدادهای نوظهور در عرصه هنر و رقابت تنگاتنگ آنها برای شناساندن توانمندیهای خود، مسئولیت همه ما در این خصوص را دو چندان نموده است».

چهارمین دوسالانه نقاشی دامون فر که با حمایت بانک سامان، نیمه مهرماه در سینما گالری پردیس ملت برپا خواهد شد تا 15 شهریورماه جاری آماده دریافت آثار ارسالی نقاشان زیر 25 سال از سراسر ایران است که می‌توانند با مراجعه به سایتwww.damonfar.com اطلاعات لازمه را دریافت کنند.

دوسالانه نقاشی دامون فراز سال 1385 آغاز به کار کرده است، دامون فر که به عنوان نماینده فابرکاستل آلمان، پ ب او و کانسون فرانسه نزدیک به چهاردهه است، متریال‌های اولیه نقاشی را در اختیار جامعه هنری قرار می‌دهد، با این رویداد ملی هر دو سال یک بار، برترین نقاشان زیر 25 سال ایران را معرفی می‌کند.

دبیر شورای داوران دامون فر در سال 1385 آیدین آغداشلو، 1387 حسین خسروجردی و سال‌های 1389 و اینک 1391 فرح اصولی  است.

کد خبر 183116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز