دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کریم زمانی که شرح او بر مثنوی معنوی از جمله پرشمارترین شرح‌های مثنوی به شمار می‌رود،همزمان با روز بزرگداشت مولانا در ده جلسه شرح دیوان شمس را در شهر کتاب برگزار خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریم زمانی چند سالی است که شرح خود بر دیوان کبیر شمس تبریزی اثر سترگ مولانا را آغاز کرده و تا کنون نیمی از این کتاب را به صورت بیت به بیت شرح و تفسیر کامل کرده است.

او که چندی پیش شرح فیه‌مافیه را از سوی انتشارات معین به بازار کتاب عرضه کرده است، در 10 جلسه تجارب و آگاهی‌های خود در زمینه شرح و تفسیر دیوان شمس را در شهر کتاب عرضه خواهد کرد. شرح فیه مافیه زمانی به چاپ دوم رسیده است.

more انتشار  فیه مافیه مولانا با شرح کریم زمانی

دوره‌ شرح غزلیات شمس زیر نظر آقای زمانی در آستانه‌ روز بزرگداشت مولوی از تاریخ چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

دوره‌ شرح غزلیات شمس در ده جلسه و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند تا آخر شهریور در ساعات اداری به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌‌ سوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۲۳۳۱۶ و ۸۸۷۱۷۴۵۸ تماس بگیرند.

کد خبر 183362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز