چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: خولیو ولاسکو اسامی 14 بازیکن تیم ملی ایران را به منظور شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی 2013 برابر ژاپن اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه) اسامی 14 بازیکن را به منظور رویارویی با تیم ملی ژاپن در چهارچوب رقابت های انتخابی لیگ جهانی 2013 اعلام کرد. اسامی ملی‌پوشان والیبال ایران به این شرح است:

1- شهرام محمودی، 2- سعید مصطفی وند، 3- سامان فائزی، 4- سعید معروف، 5- فرهاد قائمی، 6- محمد موسوی، 7- حمزه زرینی، 8- فرهاد ظریف، 9- علیرضا نادی، 10- امیر غفور، 11- مجتبی میرزاجانپور، 12-مهدی مهدوی، 13-آرش کشاورزی 14-یاشار شاهینی.

تیم ملی والیبال ایران روزهای 17 و 19 شهریور ماه از ساعت 19 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف ژاپن می رود.

 تیم ملی ژاپن وارد تهران شد

تیم ملی ژاپن نیز که به عنوان تیم پانزدهم و شانزدهم لیگ جهانی 2012 به تهران آمده تا جواز حضور در لیگ جهانی 2013 را کسب کند، ساعت 10:30 امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد تهران و در هتل المپیک مستقر شد.

ژاپن که پرافتخارترین تیم قاره آسیا به حساب می‌آید و تجربه حضور در 19 دوره لیگ جهانی را دارد، با سرمربی جدید خود به نام نائوکی موروکوما به ایران آمده و خبری از اوئتا نیست. مردان والیبال ژاپن با شش تغییر در مسابقات انتخابی لیگ جهانی در برابر تیم ملی ایران صف آرایی خواهند کرد که از جمله این تغییرات کنار گذاشتن "اوسامی" پاسور این تیم و جایگزین شدن "کندو" به جای اوست.

کندو، سوگا، یوشی فومی، آگبا، کوشی کاوا و تسوکازاکی شش بازیکن جدید تیم والیبال ژاپن هستند که با ناگانو، تامی ماتسو، ماتسو ماتسو، شی می زو، فوکوزاما و یونی یاما ترکیب دوازده نفره ژاپن را برابر مردان والیبال ایران تشکیل می دهند.

کد خبر 183658
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز