همشهری آنلاین: هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان برجسته این استان با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری به میزبانی فرهنگسرای نیاوران در تهران برگزار می‌شود.

آئین ها

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری هفته‌های هنر استان‌ها از اواخر سال 1389 با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران آغاز شد که با استقبال قابل توجه علاقمندان مواجه شد و پس از برگزاری 11 هفته هنر در فرهنگسرای نیاوران تهران، دوازدهمین هفته هنر استان‌ها با حضور هنرمندان برجسته استان چهار محال و بختیاری در شمال تهران برگزار می‌شود.

هفته هنر استان چهار محال و بختیاری روز 25 شهریورماه گشایش خواهد یافت و برنامه‌های متنوع هنری این هفته با حضور هنرمندان برجسته استان در رشته‌های هنری موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی همچنین صنایع دستی تا روز 29 شهریور دنبال خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این هفته روز شنبه 25 شهریور ساعت 17 با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان استان چهار محال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند در طول برگزاری هفته هنر استان چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی این استان در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران بازدید به عمل آورند.

همچنین غرفه‌های صنایع دستی و مد و لباس ویژه استان نیز در محوطه باز فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود.

هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با برگزاری مراسم های آیینی و سنتی در برخی از مناطق تهران آغاز می‌شود و نمایش‌های برگزیده همچنین کنسرت‌های موسیقی سنتی استان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

کد خبر 183854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز