همشهری آنلاین: رییس پردیس بین­‌المللی ارس دانشگاه تبریز از پذیرش دانشجو در 37 رشته گرایش کارشناسی ارشد برای سال­ تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا، داود مختاری با اعلام این مطلب گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از 65 سال پیشینه موثر دانشگاه تبریز در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برای نیمسال اول سال­­ تحصیلی 92-91 دانشجوی کارشناسی ارشد می‌پذیرد.

وی درباره شرایط عمومی پذیرش دانشجو در این مقطع اظهار کرد: دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه­‌های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ مقررات نظام وظیفه، ارائه نمره قابل قبول از آزمون­‌های معتبر زبان از جمله شرایط اولیه پذیرش در پردیس بین­‌المللی ارس است.

مختاری با اشاره به دیگر شرایط پذیرش در پردیس بین­‌المللی ارس گفت: تاریخ آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه از طریق دانشگاه تبریز(پردیس بین‌المللی ارس) اعلام خواهد شد.

مختاری در پایان با بیان اینکه محتوای برنامه­‌های پردیس بین المللی ارس مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و تعداد واحد مورد نیاز برای فراغت از تحصیل، طول مدت تحصیل و اخذ مدرک طبق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، تصریح کرد:در مورد داوطلبان شاهد و ایثارگر نیز بر اساس آئین­ نامه­­‌های موجود وزارتی در خصوص پذیرش دانشجو عمل خواهد شد.

کد خبر 184549

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز