چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با این ادعا که خواهان صلح نیستند، گفت: کوتاه آمدن اسرائیل بدترین طرح در جهان است.

میت رامنی

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر با ادای سخنانی به فلسطینی‌ها حمله کرد و آنها را متهم کرد که به هیچ وجه خواهان برقراری صلح با رژیم صهیونیستی نیستند.

وی در مراسم حزب خود در ایالت فلوریدا گفت: به نظر من فلسطینی‌ها تمایلی به تحقق صلح ندارند چرا که آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند و من از این رو می‌گویم راهی برای رسیدن به صلح وجود ندارد.

رامنی بدون قائل شدن هیچ فرقی میان گروه‌های مختلف فلسطینی تاکید کرد که بعید است هیچ رهبری فلسطینی وجود داشته باشد که آماده تلاش در جهت تحقق صلح با رژیم صهیونیستی باشد.

وی ادامه داد: در زمینه صلح ما با بهترین شیوه امور را در زمینه صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌ها پیش می‌بریم و امیدوار می‌شویم که تا حدودی صلح و آرامش میان دو طرف برقرار شود اما می‌بینیم که باز مشکل پا بر جاست و کاری از پیش نبرده‌ایم.

رامنی افزود: ما توپ را به سوی دروازه شوت خواهیم کرد و امیدواریم که در نهایت تا حدودی کارها به پیش برود و مشکل میان فلسطینی‌ها و اسرائیل حل و فصل شود.

وی با انتقاد از دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: اینکه اسرائیلی‌ها را متقاعد کنیم که به نفع فلسطینی‌ها کوتاه بیایند بدترین طرحی است که در جهان وجود دارد.

پیشتر نیز میت رامنی که به عنوان یکی از هواداران سرسخت رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود، انتقاداتی را علیه فلسطینی‌ها مطرح کرده بود.

کد خبر 185142
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز