همشهری آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال بیش از یک میلیون استعلام طرح تفصیلی از طریق سایت صورت گرفته است گفت: به منظور شناسایی مشکلات احتمالی طرح تفصیلی، جلسات نظارت و بررسی به طور دائم برگزار می‌شود.

علیرضا جاوید

به گزارش همشهری آنلاین،علیرضا جاوید با بیان این مطلب افزود: در شش ماهه نخست امسال و از آغاز اجرای این طرح بیش از یک میلیون استعلام طرح تفصیلی توسط شهروندان از طریق سایت دریافت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انعطاف پذیری و ساختاری - راهبردی بودن طرح از مزایای آن است، افزود: با توجه به این مزیت در سال اول امکان پایش، تدقیق و اصلاح طرح با توجه به سنجش بازخوردهای طرح فراهم است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: در طول اجرای طرح جلسات هماهنگی، نظارت و بررسی با حضور مدیران و مشاوران مربوطه برگزار می‌شود تااشکالات احتمالی و پیشنهادات اصلاحی مناطق بررسی و در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.

جاوید با اشاره به همکاری مشاوران در طول اجرا، پایش و اصلاح طرح تصریح کرد: این طرح با کار کار‌شناسی گروهی انجام شد و طبقه وسیعی از مهندسان مشاور و کار‌شناسان مختلف تلاش کردند و امیدواریم با اجرای مطلوب آن آینده بهتری برای شهر تهران رقم زده شود.

به گفته وی این طرح پس از طی همه مراحل و با تصویب قانونی در شورای شهر، کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی معماری اجرایی شده و تا پایان افق ۱۴۰۴ برای همه مراجع اداری لازم‌الاجرا است.

کد خبر 185468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز