همشهری آنلاین: نامزد جمهوریخواهان آمریکا که هنوز خاطره گاف‌های او در انگلیس و زمان برگزاری بازی‌های المپیک از یاد نرفته، بار دیگر جملاتی را بیان کرد تا ثابت کند که ید طولایی در گاف دادن دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، در روزهای گذشته و در هنگامیکه "میت رامنی" و همسرش سرگرم سفر از شهری به شهر دیگر برای جمع آوری کمک‌های نقدی انتخاباتی بودند هواپیمای آنها دچار سانحه شد و پس از آنکه خانواده رامنی به سلامت از این هواپیما خارج شدند، نامزد جمهوریخواهان آمریکا جملاتی را به زبان آورد که خیلی زود در اغلب رسانه ها از این جملات به عنوان گاف جدید رامنی یاد شد.

بر اساس این گزارش، هنگامیکه که رامنی و همسرش قصد سفر با هواپیما در کالیفرنیا را داشتند، هواپیمای حامل آنها دچار نقص فنی شد و یک آتش سوزی در داخل این هواپیما رخ داد.

در هنگام وقوع این سانحه، همسر رامنی گفته بود اگر هوای تازه به من برسد راحت تر می توانم شرایط را تحمل کنم.

پس از آنکه این هواپیما در دنور به زمین نشست رامنی گفت: من از اینکه همسرم را سالم می‌بینم شکرگزار هستم. فکر نمی‌کنم که او بداند که ما تا چه اندازه نگرانش بودیم. وقتی شما در داخل هواپیما با آتش سوزی مواجه می‌شوید، هیچ جایی برای پناه بردن وجود نداشته و اکسیژن کافی نیز برای نفس کشیدن وجود ندارد.

رامنی در ادامه افزود: دلیل آنکه اکسیژن کافی در داخل هواپیماها وجود ندارد آن است که پنجره‌های هواپیماها بسته‌اند. من نمی‌دانم چرا باید این پنجره ها بسته باشند؟ این یک مشکل جدی بوده و بسیار خطرناک است. وضعیت همسر من وخیم بود و مرتبا چشمهایش را می‌مالید. اما خوشبختانه اکسیژن کافی برای خلبان و کمک خلبان موجود بود و آنها توانستند هواپیما را به سلامت به زمین بنشانند.

بعد از این سخنان رامنی، کارشناسان به وی گفتند که باز کردن پنجره در هنگام پرواز موجب گسترش آتش سوزی و همچنین افت فشار در کابین خلبان می‌شود که این امر در نهایت منجر به سقوط هواپیما می‌شود.

رامنی در حالی این گاف جدید را داده که در هفته گذشته نیز اظهارت وی در مورد 47 درصد از مردم آمریکا که مالیات پرداخت نمی‌کنند سروصدای زیادی را به پا کرده بود.

کد خبر 185794
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز