همشهری آنلاین: با توجه به وضعیت ارز و تغییرات قیمت‌ها حداقل برای برگزاری جشنواره مبلغ ۲ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش ایلنا، سید هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به روند برگزا ری این جشنواره گفت: تصمیم کلی در جلسه هیات مدیره برای برگزاری جشنواره گرفته شده است اما تا زمانی که بودجه تامین نشود ما نمی‌توانیم مراحل برگزاری جشنواره را آغاز کنیم و زمانی که تامین شدن بودجه قطعی شد ما نیز برگزاری جشنواره را رسما اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی باید دوره پنجم جشنوراه به دلیل دوسالانه بودن در سال آینده برگزار شود، گفت: به دلیل آنکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را درپیش داریم، جشنواره فیلم شهر یا باید بعد از انتخابات در مهرماه برگزار شود و یا اینکه امسال و در نیمه اول اسفند ماه برگزار شود.

منبتی افزود: به دلیل آنکه تا قبل از نیمه اول اسفند فضایی فرهنگی کشور تحت تاثیر جشنواره فیلم فجر است پیش از آن نمی‌توان جشنواره را برگزار کرد.

وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن بودجه و بین‌المللی بودن جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به وضعیت ارز و تغییرات قیمت‌ها حداقل برای برگزاری جشنواره مبلغ ۲ میلیارد تومان بودجه نیاز است این بودجه کمترین بودجه است و قطعا افزایش یا کاهش آن به تعیین بخش‌های مختلف جشنواره ارتباط دارد.

 

کد خبر 186376

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز