همشهری‌آنلاین: برای اولین بار در کشور، در نخستین همایش ملی کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، جایزه ملی تندیس پرتو زرین به کارآفرینان برتر حوزه ICT اهدا خواهد شد.

همایش ملی کارآفرینی در ICT

به گزارش دبیرخانه همایش، همزمان با برگزاری همایش ملی کارآفرینی در ICT و علاوه بر برپایی کارگاه‌های تخصصی و برگزاری نمایشگاه جنبی، مراسم اهدای جایزه ملی کارآفرینان برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به نام تندیس پرتو زرین نیز برگزار خواهد شد.

رئیس همایش ملی کارآفرینی در ICT ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند که براساس آرای آکادمی داوری، حائز شرایط دریافت نشان کارآفرین برتر شناخته شوند، در جشنی که با حضور مسئولان برگزار خواهد شد، به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده و تندیس پرتو زرین دریافت خواهند کرد.

علیرضا صالحی به نحوه اعلام کاندیداتوری برای دریافت این نشان اشاره کرد و افزود: علاقه مندان و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت همایش به نشانی emictech.com نسبت به دریافت فرم‌های ارزیابی اقدام کنند.

صالحی با تاکید براینکه به منظور حمایت از کارآفرینان کشور، هزینه اعلام کاندیداتوری در این حوزه اندک در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: به منظور ارزیابی منصفانه، برای هر بخش، هیئت داوران به صورت مجزا داوری خواهند کرد و کلیه فرم ها بدون اسم و نام تجاری شرکت‌ها در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام رئیس همایش ملی کارآفرینی در ICT، کارآفرینان برتر در 15 بخش مجزا، شامل چهره کارآفرین سال، چهره کارآفرین زن سال، مدیر کارآفرین، کارآفرین جوان، کارآفرین برتر سازمانی، شرکت برتر کارآفرین، شرکت برتر کارآفرین مستقر در مراکز رشد، صادر کننده برتر کارآفرین، پایگاه اینترنتی کارآفرین، پژوهشگر برتر کارآفرینی، بانک برتر کارآفرین، طرح برتر کارآفرینی، شرکت برتر کارآفرین در حوزه بانکداری الکترونیک، شرکت برتر کارآفرین برتر در حوزه امنیت اطلاعات و رسانه برتر حامی کارآفرینی، داوری و معرفی خواهند شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت همایش به نشانی emictech.com مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره تلفن88749414 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 186852
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز