همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی از تلاش این سازمان برای اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: برای اینکه از بچه‌های آسیب دیده در مناطق زلزله زده که بیشترین داغ را دیده‌اند دلجویی کنیم؛ تصمیم داریم فیلم‌های این دوره از جشنواره را در مناطق محروم مرزی و زلزله زده اکران کنیم؛ در همین راستا قرار است برنامه‌هایی هم در این مناطق اجرا شود.

فیلم کودک

به گزارش ایلنا، جواد شمقدری در حاشیه آیین گشایش بیست ‌و ‌ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، افزود: امیدوارم این جشنواره و همه دست اندرکاران فرهنگی کشور بتوانند سهم خودشان را برای کودکان و بچه‌های سرزمین ایران ادا نموده و کارهای جذاب و شادی را هم ارایه دهند.

وی جشنواره کودک را از یکی از بهترین جشنواره‌های موضوعی کشور دانست و گفت: مخاطب خاصی مثل کودکان و نوجوانان ویژگی‌های متفاوتی را در حوزه ساخت اثر می‌طلبند و این جشنواره که و بعد از جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین جشن سینمایی به شمار می‌آید به مسولان و فیلمسازان انگیزه می‌دهد که بیشتر و دلسوزانه‌تر در حوزه این مخاطبان خاص کار کنند.

شمقدری در پایان گفت: با توجه به قدمت خوبی که این جشنواره دارد و همچنین با در نظر گرفتن تثبیت جایگاه اصفهان به عنوان محل برگزاری این جشنواره امیدوارم که مدیران دلسوز شهر کاری کنند که جشنواره فیلم کودک در اصفهان بماند.

 

کد خبر 187419

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز