همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سوال خبرنگاری درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: «درباره این مسئله در آینده نزدیک و در زمان مقتضی صحبت می‌کنم.»

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه نخستین یادواره شهدای ترور زن در مشهد به فارس گفت: بحث درباره انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و همچنین آرایش نیروهای سیاسی در این انتخابات، بسیار زود است و نباید وارد این مسئله شد.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به کاندیداتوری خود نیز گفت: درباره این مسئله نیز در آینده نزدیک و در زمان مقتضی صحبت می‌کنم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از سخنانش گفت: تروریست‌های اصلی، آمریکا و کشورهای غربی هستند و در واقع چهره‌هایی که برای ما قابل مشاهده هستند، مزدوران و نوکران سرسپرده آنها هستند و این نشان می‌دهد که مقولاتی مانند آزادی و حقوق بشر برای غربی‌ها تنها یک بهانه است.

چمران ادامه داد: منافقین و تروریست‌ها، روزی در دامان آمریکا هستند و روز دیگر، اهداف خود را در دامان سیاست‌های شرق جستجو می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بغض و کینه استکبار جهانی نسبت به ایران نیز تصریح کرد: انرژی هسته‌ای، تنها بهانه‌ای است که برای غربی‌ها فراهم شده تا از آن طریق بتوانند ملت ایران را در راه دستیابی به آرمان‌های خود ناکام بگذارند اما در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردمی، این برهه تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

کد خبر 188660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز