سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاهی از نقاشی پرتره هنرمندان صاحب نام و تاثیر گذار معاصر در عرصه‌های ادبی، سینمایی و فرهنگی توسط ماهیار چرمچی،با عنوان «ستاره‌های من» برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه که شامل 14 پرتره از هنرمندانی چون محمود دولت آبادی، رضا کیانیان، عزت الله انتظامی و .... است روز 5 جمعه آبان در گالری مینا برگزار خواهد شد.

این نقاش جوان با انتخاب ستاره‌های تاثیر گذار زندگی خود (درقید حیات و ساکن ایران) در کنار یادی از ستاره‌های فقید عالم هنر قصد دارد تا ضمن تقدیر و سپاس از این ستاره‌ها، با گرد هم آوردن هنرمندان عرصه‌های مختلف در یک گالری نقاشی، یادآدور یکسویی جریان هنر، تاثیرش بر فرد و اجتماع و نیاز حمایت هر زمینه هنری از زمینه‌های دیگر باشد.

ماهیار چرمچی، پیش از این آثار نفاشی خود را فرهنگسرای شفق، نگارخانه فلاح و نگارخانه مینا به نمایش درآورده است و همچنین سه مجموعه شعر با عنوانهای بوی ترش سیب، دلنوشته‌هایی برای نگار و من و ماموت بزرگ را به چاپ رسانده است.

نمایشگاه نقاشی وی از پرتره هنرمندان روز جمعه با حضور بسیاری از هنرمندان در گالری مینا به نشانی: پاسداران، گلستان دوم، شماره 120 برگزار می‌شود.

کد خبر 188727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز