همشهری آنلاین: استقبال قابل توجه از نمایشگاه نقاشی های سیاوش مظلومی پور موجب شد گالری شکوه زمان این رویداد را تا چهارشنبه 10 آبان تمدید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، تازه ترین آثار سیاوش مظلومی پور که از روز جمعه 28 مهر در گالری شکوه برپا شده با استقبال چشمگیر هنرمندان و هنر دوستان روبروست و تاکنون حدود بیش از سه هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند.

در هفته نخست برپایی این نمایشگاه هشت تابلو از استاد مظلومی پور به فروش رسیده که تونالیته قیمت آنها از 5/1 تا 5/2 میلیون تومان است.

ضمن آنکه در تمهیدی از سوی گالری شکوه ،آثاری در ابعاد کوچک نیز از این هنرمند پیشکسوت روی دیوار رفته که تنها 350 تا 400 هزار تومان قیمت دارند.

گالری شکوه برآنست در اوضاع نا به سامان اقتصادی و پایین آمدن قدرت خرید مردم، رویه تعدیل قیمتها را بیش از همیشه در دستور کار خود قرار دهد تا اقشار بیشتری از مردم، توان خرید آثار هنری ارجینال اساتید این مملکت را داشته باشند.

به گفته بهنوش فروتن مدیر گالری شکوه، شاید اتخاذ چنین راهکارهایی بتواند رونق را به بازار داخلی هنر بازگرداند و امکان امرار معاش از راه هنر را برای هنرمندان میسر نگاه دارد.

تازه ترین آثار سیاوش مظلومی پوربه یاد و گرامیداشت زنده یاد استاد جمال الدین خرمی نژاد به روی دیوار گالری شکوه رفته است، آثاری که به سیاق نقاشی های آبرنگ از حال و هوای مردم و طبیعت می‌گویند؛ اما مظلومی پور در رویکردی تازه،آثاری با دستمایه‌های نیمه انتزاعی هم در این نمایشگاه ارایه داده است که می‌تواند روندی نو در پروسه کاری این هنرمند صاحب نام آبرنگ ارزیابی شود.

گالری شکوه در چهار راه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو،خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 واقع است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 189154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز