همشهری آنلاین: رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حزب الله فناوری های پیشرفته تری از پهپاد ایوب را در اختیار دارد، تأکید کرد که تصاویر ارسال شده از سوی این پهپاد در اختیار ایران است.

اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس که با تلویزیون العالم مصاحبه کرده و متن آن را خبرگزاری مهر منتشر کرده است، در پاسخ به این سئوال که آیا حزب الله هواپیماهایی پیشرفته تر از ایوب را دارد، اظهار داشت: حتما چنین چیزی وجود دارد؛ اما تا زمانی که حزب الله تشخیص نداده آن را اعلام نمی کند. علتش هم این است که این توانایی فراتر از اینها است .. به همین دلیل است که می گوییم اگر اسرائیل بخواهد کوچک ترین اقدامی علیه ما انجام دهد، ما در محدوده سرزمینی به این رژیم پاسخ خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأیید تصویر برداری پهپاد ایوب از پایگاه‌های حساس رژیم اشغالگر و مخابره زنده این تصاویر، خاطرنشان کرد: این هواپیماها به صورت آنلاین تصاویر خود را ارسال می کنند، و هم اکنون تصاویر مناطق ممنوعه در اختیار ما است.

کوثری با اشاره به سابقه 30 ساله ایران در فناوری هواپیماهای بدون خلبان و استفاده از این گونه هواپیماها برای شناسایی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ما حتی توان ساخت هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمل سلاح را داریم .

کوثری هشدار داد: عملیات حزب الله می تواند باز هم تکرار شود ؛ مانند جنگ 33 روزه که رژیم اشغالگر باور نمی کرد حزب الله بتواند ناوچه این رژیم را منهدم کند.

وی افزود: ما همه فناوری‌هایی را که به لطف مهندسان خود به دست آورده ایم، هنوز اعلام نکرده ایم؛ و به موقع حتما از آنها استفاده خواهیم کرد و دشمنان خواهند دید که این توان بسیار بالاست.

کد خبر 189457
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز