همشهری آنلاین: رئیس جمهور پس از سانحه ریلی در قالب پیامی از مسئولان مربوطه خواست تا هر چه سریع‎تر این موضوع را پیگری و مانع تکرار اتفاقات مشابه شوند.

سانحه ریلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد در پیامی ضمن تسلیت گفتن به بازماندگان سانحه واژگونی قطار تهران - زاهدان، از مسئولان مربوط خواست در اسرع وقت علل وقوع این حادثه را دقیقاً مورد بررسی قرار داده و با ارایه گزارش آن و پیگیری و رسیدگی‌های لازم از تکرار چنین اتفاقاتی در کشور جلوگیری کنند.

رئیس‌جمهور در پیامی به بازماندگان سانحه واژگونی قطار تهران - زاهدان تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر سانحه تلخ واژگونی قطار تهران - زاهدان که موجب کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز شد، ‌موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان این حادثه، تسلیت عرض کرده برای جانباختگان غفران الهی و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌کنم؛ از مسئولین مربوط می‌خواهم در اسرع وقت علل وقوع این حادثه را دقیقاً مورد بررسی قرار داده و با ارایه گزارش آن و پیگیری و رسیدگی های لازم از تکرار چنین اتفاقاتی در کشور جلوگیری کنند."

 

به گزارش مهر،  درپی سانحه قطار مسافربری زاهدان - تهران و خروج قطار از ریل ، خط راه آهن یزد - تهران 11 ساعت مسدود بود. قطار زاهدان - تهران در ایستگاه نظرآباد شهرستان صدوق از ریل خارج شد که در این حادثه 4 نفر کشته و 26 نفر زخمی شدند.

کد خبر 190886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز