همشهری آنلاین: مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 2 آذر ماه است و کلیه تهیه‌کنندگان و فیلمسازان تا این تاریخ فرصت دارند تا در خصوص شرکت در این دوره جشنواره اقدام کنند.

لوگوی جشنواره فیلم

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر مقررات عمومی این دوره جشنواره را به این شرح اعلام کرد:

1. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند، به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

2. نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی که مایلند فیلم‌های خود را در قسمت‌های مختلف جشنواره شرکت دهند، ضروری است نکات زیر را رعایت نمایند:

1-2- فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، تا تاریخ 2 آذر ماه 1391 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط تولید و نمایش فیلم در ایران است.

2-2- آخرین زمان تحویل نسخه بازبینی فیلم‌ها برای بازبینی هیئت انتخاب 2 دی ماه 1391 می‌باشد.

3-2- آخرین زمان تحویل نسخه نهایی فیلم 20 دی ماه 1391 می‌باشد. در صورت عدم ارائه کپی نهایی فیلم تا 20 دی ماه 1391، دبیرخانه جشنواره محق خواهد بود به احترام مخاطبین و خانواده سینما، فیلم را از کلیه بخش‌های جشنواره (اعم از داوری و نمایش عمومی) خارج نماید.

سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏‌کند.

 

کد خبر 191043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز