همشهری آنلاین: اسماعیلی درباره انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان و بازگرداندن وی به زندان، گفت: طبق تشخیص پزشکی عمل شد و سازمان زندان‌ها در این‌باره نیاز به اخذ مجوز از دستگاهی نداشت.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندانها با تأکید بر اینکه برای انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان به هیچ وجه لازم نبود با دستگاهی هماهنگی انجام شود، افزود: سازمان زندان‌ها طبق تشخیص پزشکی عمل می‌کند و لازم نیست برای انتقال زندانی به بیمارستان با کسی هماهنگ کند.

رئیس سازمان زندان‌ها که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است تصریح کرد: تا زمانی که تشخیص پزشکی مبنی بر این بود که مهدی هاشمی باید تحت مراقبت‌های پزشکی باشد وی در بیمارستان تحت نظر پزشک بود ولی به محض اینکه این ضرورت وجود نداشت وی به زندان انتقال داده شد بنابراین به هیچ وجه بنا نیست برای انتقال زندانی از شخص یا دستگاهی اجازه بگیریم.

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتقال مهدی هاشمی از زندان به بیمارستان دی برای انجام عمل آنژیوگرافی، خانواده هاشمی رفسنجانی اعلام کردند در حالی که اقدامات درمانی در مورد مهدی هاشمی در حال انجام بود افرادی وی را از بیمارستان به زندان منتقل کردند.

اسماعیلی درباره انتقال زندان اوین نیز گفت: هم اکنون انتقال زندان اوین در دست مطالعه است و باید دید چه مکانی را در عوض اوین به ما تحویل می‌دهند.

کد خبر 191131
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز