همشهری آنلاین: اعلام استراتژی کلی موتلفه، تأکید بر کاهش تعداد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری، ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات در جلسات علنی هفته جاری مجلس، سیاست راهبردی جبهه پیروان از زبان باهنر و ... سرتیتر اخبار انتخاباتی دوشنبه 6 آذر ماه هستند.

اظهارنظر کننده / خبر

جزئیات اظهارات / جزئیات خبر

محمد نبی حبیبی
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی
(منبع : فارس)

 

* حزب موتلفه در انتخابات 92 با توجه به شرایط جدید با روحانیت به صورت هماهنگ حرکت خواهیم کرد.

* در شرایط فعلی باید تلاش کرد تعداد نامزدهای اصولگرا کاهش پیدا کند و اصولگریان با نامزد واحد یا نامزدهای کمتر وارد میدان انتخابات شوند تا از شکسته شدن رأی آنها در مقابل رقبا جلوگیری شود. معتقدیم اصولگرایان باید در هماهنگی با روحانیت به ائتلاف برسند و از تعدد نامزدها جلوگیری کنند و این مسئله استراتژی کلی موتلفه است.

یکی از دستورهای جلسات علنی هفته جاری مجلس
(منبع : فارس)

* وکلای ملت در جلسات علنی این هفته خود به ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات می‌پردازند.

محمدرضا باهنر
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین
(منبع : فارس)

 

* جبهه پیروان درباره مسئله انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری ستاد و کارگروهی تشکیل داده‌ که مشغول رایزنی است اما فعلاً رسیدن به مصداق در جدول زمانی ما نیست.

* جبهه پیروان بیشتر در حال منسجم کردن اصولگرایان است تا ورود مصداقی به انتخابات. سیاست راهبردی ما مطالعه وضع موجود، تحلیل پایه‌ای اوضاع اجتماعی و مذاکره با کاندیداها برای رفتن به سمت وحدت بیشتر است لذا از مصداق خاصی حمایت نمی‌کنیم.

* دو بار با ناطق‌نوری صحبت کردم و او گفت که نامزد نمی‌شوم و این مساله را تکذیب کرد اما در عالم سیاست هیچ احتمالی منتفی نیست.

 

محمد صادق جوکار
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس
(منبع : مهر)

* احزاب باید در سامان دادن به ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری فعال شوند. احزاب در این زمینه باید آنچنان فعال شوند که بتوانند تاثیرگذار باشند.

کد خبر 192951
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز