مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه اقتصادی - محمد رضایی: امیدواریم تا پایان آذرماه 20کیلومتر از آزادراه را زیر بار ترافیک ببریم.

مسیر

این آخرین وعده‌ای است که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل درباره آزادراه تاریخی تهران - شمال عنوان کرده است. پیش از این بارها تاریخ اعلام شده برای افتتاح این قطعه به تعویق افتاده و هر بار نیز شرایط آب و هوایی به‌عنوان مقصر اصلی اعلام شده است.

این‌بار هم احمد صادقی گرچه مطمئن‌تر از دفعات قبل راجع به اتمام کار در این منطقه صحبت کرد اما باز هم جایی را برای اتفاقات احتمالی به‌خصوص بارندگی‌ها باقی گذاشت تا درصورت تأخیر، مقصر اصلی از قبل معرفی شده باشد. البته آنگونه که صادقی به خبرنگار ما گفت، تا‌کنون نیز با وجود بارندگی‌های زیاد، کار آسفالت، خط کشی، نصب گاردریل و سیستم روشنایی در 16کیلومتر از این مسیر 20کیلومتری به اتمام رسیده و فقط بخش اندکی از عملیات در چهار کیلومتر منتهی به چالوس باقی مانده است.

او ابراز امیدواری کرد که با وجود تداوم بارندگی‌ها، عملیات احداث این منطقه نیز در موعد مقرر یعنی پایان پاییز سال‌جاری به پایان برسد تا تمام قطعه چهار قابل بهره‌برداری باشد. این قطعه از مرزن‌آباد آغاز می‌شود و تا چالوس ادامه دارد و با وجود یکسان بودن طول آن با مسیر موجود، سرعت سیر در آن حدود دوبرابر مسیر فعلی خواهد بود.

کد خبر 193243
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز