همشهری آنلاین: دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی شاغل به تحصیل در حوزه جنوب شرق آسیا که متقاضی انتقال به داخل کشور هستند، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا از مالزی، رایزنی علمی ایران در مالزی در بیانیه‌ای خطاب به دانشجویان ایرانی مقیم مالزی عنوان کرد که دانشگاه شهید بهشتی تهران، آمادگی خود را جهت بررسی و انتقال دانشجویان ایرانی مقاطع تحصیلات تکمیلی شاغل به تحصیل در خارج از کشور اعلام کرده است.

بر این اساس، علاقمندان می‌توانند تقاضای انتقال خود را با ذکر مشخصات فردی و تحصیلی از طریق ایمیل به دفتر رایزنی علمی ایران در مالزی ارسال نمایند.

در همین حال در راستای عملیاتی نمودن مفاد آیین‌نامه انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور به دانشگاه‌های داخل، دانشگاه حکیم سبزواری نیز آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان حوزه جنوب شرق آسیا در کلیه مقاطع تحصیلی و مطابق با رشته موجود در سیستم آموزش رسمی دانشگاه، برای بهمن ماه ۱۳۹۱ اعلام نموده است.

مطابق آیین نامه اجرایی دانشگاه حکیم سبزواری در این باره، پذیرش سنوات تحصیلی دانشجویان مطابق تعداد واحدهای گذارنده شده در دانشگاه مبدأ قابل محاسبه خواهد بود. علاوه بر این شهریه تحصیلی دانشجویان مطابق پذیرش سنوات تحصیلی از سقف کل شهریه مقطع مورد درخواست کسر خواهد شد.

دانشگاه حکیم سبزواری به منظور تسهیل، تسریع و اطمینان خاطر دانشجویان متقاضی از فرآیند پذیرش و نیز کاهش هزینه‌های سفر به ایران برای پیگیری امور انتقال و تحویل مدارک، اعلام کرده است که دانشجویان متقاضی در گام نخست می‌توانند با دفتر رایزنی علمی در مالزی تماس حاصل نمایند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

کد خبر 193631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز