شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کارگروه هنر و رسانه با اشاره به حضور ضرغامی در کمیسیون فرهنگی گفت: افرادی که مسئولیت مستقیم در ساخت فیلم «یک خانواده محترم» را داشته‌اند باید برکنار شوند.

فیلم ایرانی

به گزارش فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی درباره حضور رئیس رسانه ملی در کمیسیون فرهنگی مجلس توضیح داد: کمیسیون فرهنگی مجلس برای پاره‌ای از توضیحات روز سه‌شنبه 21 آذر رئیس رسانه ملی را به مجلس دعوت کرد.

در این جلسه ایشان توضیحاتی درباره «یک خانواه محترم» خواهند داد. ایشان نسبت به ساخت این فیلم و چرایی ساخته شدن آن و این که چه مقدار صدا و سیما در تولید فیلم نقش داشته توضیحاتی را باید به کمیسیون فرهنگی مجلس ارایه بدهند.

یک خانواده محترم فیلم ضد ارزشی است

وی در ادامه گفت: آنچه که کمیسیون فرهنگی در آن اتفاق نظر دارد این است که «یک خانواده محترم» فیلم قابل دفاعی نیست و اساسا به عنوان یک فیلم ضد ارزشی تلقی شده و صدا و سیما (که در ظاهر قضیه مرکز سیما فیلم متولی ساخت فیلم هستند) باید توضیحاتی را ارایه بدهند و مسایل را به صورت شفاف مطرح کنند.

این فیلم امروز به عنوان حربه علیه نظام در فرانسه به نمایش درآمده است.

افرادی که مسئولیت مستقیم در ساخت فیلم را دارند باید برکنار شوند

رئیس کارگروه هنر و رسانه در خاتمه درباره استعفای مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس گفت: این فیلم احتیاج به یک عذرخواهی رسمی دارد و عذرخواهی عملی این است، افرادی که مسئولیت مستقیم در ساخت این فیلم را داشته‌اند باید برکنار شوند و برخورد مقضتی با آنها صورت بگیرد.

منتظر هستیم روز سه‌شنبه توضیحات رئیس رسانه ملی را بشنویم تا کمیسیون فرهنگی تصمیم خودش را اتخاذ کند.

 

کد خبر 193640

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز