همشهری آنلاین: امکان مشاهده و بررسی اطلاعات فردی و دانش آموزی داوطلبان آزمون سراسری سال 92 مخصوص دیپلمه‌های سال‌های 84 تا 91 که دیپلم خود را در یکی از رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی،ادبیات و علوم انسانی یا علوم و معارف اسلامی اخذ کرده‌اند، فراهم شد.

آزمون

 

به گزارش ایسنا، این سیستم مخصوص داوطلبان آزمون سراسری سال 1392 است که در یکی از سال‌های 1384 ،1385، 1386، 1387، 1388 ، 1389 , 1390 یا 1391 دیپلم خود را در یکی از رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی یا علوم و معارف اسلامی اخذ نموده‌اند.

سایر داوطلبانی که سال 1383 و قبل از آن دیپلم خود را اخذ نموده‌اند شامل بند فوق نمی‌باشند و نیازی به مراجعه به این سیستم ندارند و برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

با اعلام سازمان سنجش در صورتیکه با یکی از روش‌های عنوان شده اطلاعات داوطلب نشان داده نشد باید از روش‌های دیگر جستجو استفاده کند.

در صورتی که داوطلب از طریق هیچ یک از روش‌های جستجو نتوانست اطلاعات دانش آموزی خود را مشاهده کند باید در اسرع وقت به سایت آموزش و پرورش به نشانی dipcode.medu.ir مراجعه و از 30 بهمن تا 3 اسفند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کند.

در صورت عدم مراجعه داوطلب و عدم تحویل مدارک مذکور تا مهلت فوق، وزارت آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت‌نام اینگونه داوطلبان در آزمون سراسری سال 92 نخواهد داشت.

اگر تمامی اطلاعات نمایش داده شده در صفحه ثبت‌نام مورد تأیید داوطلب باشد کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام در آزمون سراسری به وی نمایش داده می‌شود و داوطلب باید آن را یادداشت کند تا برای ثبت نام نهایی از آن استفاده شود.

ثبت‌نام کنکور از روز پنجشنبه 16 آذر آغاز شده است و تا 25 آذر ادامه دارد.

کد خبر 193660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز