همشهری آنلاین: رئیس مرکز جذب هیأت علمی تاکید کرد که هیچ تفاوتی میان مدارک دانش آموختگان پردیس‌های پولی دانشگاه‌ها با سایر مدارک مورد تایید وزارتخانه‌های علوم و بهداشت برای جذب در فراخوان هیأت علمی وجود ندارد.

مهر نوشت: محمدرضا مردانی درباره اعتبار مدارک تحصیلی دانش آموختگان پردیس‌های پولی دانشگاه‌های کشور در فرایند جذب، اظهار داشت: بر اساس قوانین، افرادی که از دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری همچین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانش آموخته می‌شوند امکان جذب به عنوان هیأت علمی را دارند.

وی ادامه داد: برای پذیرش آن دسته از متقاضیانی که مدارکشان را از پردیس‌های پولی دریافت کرده‌اند هیچ مانع حقوقی وجود ندارد.

به گفته رئیس مرکز جذب وزارت علوم، برخی دانشگاه‌ها ممکن است در بررسی برای انتخاب و جذب افراد به عنوان هیأت علمی، متقاضیانی را که از طریق کنکور در دانشگاه قبول و سپس دانش آموخته شده اند به علت توانمندی بالا مورد پذیرش قرار دهند کما اینکه همین دسته از افراد در پردیس‌های پولی هم دیده می‌شوند.

مردانی تاکید کرد: نکته مهم این است که هیأت جذب باید بر اساس ابلاغیه وزارت علوم به توانمندی علمی افراد توجه کرده و آنها را از این منظر مورد بررسی قرار دهند.

کد خبر 194096
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز