همشهری آنلاین: ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز یکشنبه 3 دی به مدت یک هفته انجام می‌شود.

به گزارش مهر، علی صدر معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 292 رشته، 4131 کد رشته محل، در 682 مرکز آموزش علمی کاربردی، 31 استان و ظرفیت پذیرش 265 هزار دانشجو در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می شود.

صدر در ادامه اظهار داشت: داوطلبان ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به مشاهده دفترچه، خرید الکترونیکی کارت اعتباری ثبت نام به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و ثبت نام خود اقدام کنند.

به گفته معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم انجام می شود و به پذیرفته شدگان معافیت تحصیلی تعلق می گیرد.

وی تاکید کرد که اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیمه اول بهمن ماه اعلام می شود و شروع کلاسها نیز از نیمه دوم بهمن خواهد بود.

کد خبر 194811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز